خانه / گردشگری همدان / همدان در 2018 رکورد مسافر را زد

همدان در 2018 رکورد مسافر را زد

امسال همدان پایتخت گردشگری کشور های آسیایی بود و نشستی با همین مضمون در همدان برگزار شد که در آن سران و نمایندگان گردشگری کشورهای آسیایی در آن شرکت کردند و به بحث و تبادل تبادل نظر پرداختند که در همین راستا برای بالا بردن توریسم و گردشگری در همدان کمپینی تبلیغاتی نیز در خود همدان  سراسر کشور شکل گرفت.
 
حتی سالار عقیلی برای این رویداد یک آهنگ خواند که در زیر لینک دانلود آن را برای شما قرار میدهم و انصافا آهنگ زیبا و با کیفیت و آهنگسازی دقیق و تنظیم بسیار عالی از کار در آمد
 
برای دانلود موزیک همدان 2018 کلیک کنید.
 
همچنین هشتک #همدان2018 را میتوانستید امسال در سراسر شهر همدان ببینید و کمپین های تبلیغاتی به تاکسی ها و اتوبوس های شهر نیز رسیده بود.
 
در همین راستا بنا بر برخی آمار غیر رسمی همدان رکورد گردشگر را در امسال زد و بیشترین میزان توریست داخلی و خارجی امسال به همدان آمدند.
 
بودجه های تبلیغاتی نیز به این امر اختصاص داده شده بود و گردشگری همدان و جاذبه های آن در شهر های مختلفی نظیر کاشان تهران انزلی و … با بیلبورد هایی تبلیغ میشد.
 
در این راستا تیم اسکان همدان نیز امسال به خدمت رسانی مشغول بود و مسافرین داخلی زیادی را در سوئیت های مبله با امکانات کافی اسکان دادیم و خاطره ای خوش برایشان به جای ماند.
 
بعد از گذشت کمپین #همدان2018 همچنان میتوانید با ما تماس بگیرید همواره در همه سالها شما را اسکان میدهیم و خانه های کرایه ای با تمام امکانات را با قیمت ارزان از ما اجاره کنید.
 
انواع باغ و ویلاهای لوکس و ارزان برای مسافرین خانواده ها و دانشجویان در همدان به صورت هفتگی روزانه و ماهانه اجاره داده میشود. با ما تماس بگیرید 09187066581
 
 
اسکان مسافرین در همدان 2018
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

آرامگاه استر و مردخای ، بنایی مقدس برای یهودیان در همدان

آرامگاه مقدسات یهودیان در همدان! یکی از خاص ترین و عجیب ترین جاذبه های توریستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *