خانه / انواع اسکان در همدان / مهمانپذیر همدان

مهمانپذیر همدان

چنانچه برای مهمانپذیر و مسافرخانه در همدان و جای خواب به دنبال آدرس هستید و میخواهید که در همدان اقامت داشته باشید باید به اطلاع شما برسانم که همدان مهمانپذیر و مسافرخانه های خوبی دارد و بعضا قیمت مناسبی هم دارند اما به شما پیشنهاد بهتری داریم.

همدان، شهری است که در غرب ایران و در استان همدان قرار دارد. این شهر از نظر جغرافیایی در دامنه‌های جنوبی کوهستان الوند واقع شده است. با توجه به واقعیت‌های تاریخی، همدان یکی از شهرهای باستانی ایران است و در طول تاریخ میزبان امپراطوران و حاکمان مختلف بوده است.

تاریخچه‌ی همدان به دوران پیش از تاریخ برمی‌گردد و سکونت‌های اولیه در این منطقه از هزاره سوم پیش از میلاد ثابت شده است. همدان در طول سال‌های مختلف تحت تأثیر فرهنگ‌ها و سرمایه‌های مختلف قرار گرفته است. همدان به مرکزیت سرزمینی بسیار زیبا و خوش آب و هوا شهر شاهنشاهی مدیای بابل مشهور بوده است.

یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم همدان، برج آلونی است که بر روی تپه‌ای در شهر واقع شده است. این برج با ارتفاع ۳۲ متر، در قرون گذشته به عنوان برج نظارتی و نماد همدان شناخته می‌شد. برج آلونی با پوشش بنایی شگفت‌انگیز و دیواره‌های سنگی باستانی، یک نماد اصالت و تاریخی برای همدان است.

در همدان، علاوه بر برج آلونی، مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی دیگری نیز وجود دارد. مثلاً باغ علاءالدوله که به عنوان یکی از باغ‌های تاریخی ایران شناخته می‌شود و در طول زمان مکانی برای استراحت و تفریح بوده است.

به جای استفاده از مهمانپذیر در همدان میتوانید از اجاره سوئیت و منزل دربستی و ویژه برای خودتان استفاده کنید. که هم دربستی و راحتی خودش را دارد و هم از تمیزی و امکانات بیشتری برخوردار هست و هم دربست و با قیمت مناسب خدمتتان ارائه میشود.

اجاره ویلا در همدان

به هر حال اکثر شهر ها مخصوصا شهر های بزرگ طبیعتا دارای مهمانسراها و مهمانپذیر هایی هستند که به مسافرخانه نیز شهرت دارند که چند درجه از هتل ها پایینتر میباشند اما سوئیت ها را میتوان در برخی موارد از هتل ها بالاتر دید و در برخی موارد هم میتوان ما بین هتل و مهمانسرا جایگذاری کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سوئیت های ما و آدرس دقیق مهمانپذیر در همدان با ما تماس بگیرید. 09187066581

مهمانسرا همدان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان در همدان در یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط همدان واقع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *